FacebookTwitterLinkedIn

Jak naprawić „Wystąpił problem z tą witryną, więc została ponownie załadowana”?

 Jak naprawić problem „Wystąpił problem z tą witryną, więc została ponownie załadowana"?

Większość stron internetowych jest w pełni responsywa i można je przeglądać za pomocą komputerów lub urządzeń mobilnych, takich jak telefony, tablety itp. Nawet jeśli programiści tworzą doskonale responsywne strony internetowe, możesz napotkać problemy spowodowane wydajnością urządzenia lub ustawieniami przeglądarki.

ios - wprowadzenie do ponownego załadowania witryny

Na przykład przeglądarka internetowa Safari czasami wyświetla komunikat o błędzie „Wystąpił problem z tą witryną, więc została ponownie załadowana", po czym przeglądarka staje się bezużyteczna. Dzieje się tak, ponieważ witryna przeładowuje się co pięć sekund (lub częściej) i może prowadzić do sytuacji, w której strona się nie ładuje.

Problem jest często bezpośrednio związany ze stroną internetową, którą próbujesz otworzyć, ale może również wynikać z używanego urządzenia lub aplikacji. Najczęstsze warunki, w których występuje ten problem, to zwykłe korzystanie z funkcji przeglądarki, takich jak powiększanie zdjęcia lub obrazu na stronie przez szczypnięcie, dostosowywanie powiększenia strony za pomocą rozsunięcia palca oraz korzystanie z trybu czytnika Safari.

Spis treści:

Podstawowe kroki w celu rozwiązania błędu „Wystąpił problem z tą witryną, więc została ponownie załadowana".

1. Zamknij wszystkie uruchomione aplikacje, dwukrotnie naciskając przycisk Home i wyrzucając wszystkie aplikacje z listy — po prostu przesuń palcem w górę po wszystkich otwartych aplikacjach.

zamknij wszystkie aplikacje

2. Wyczyść historię przeglądarki internetowej i dane witryny, otwierając Ustawienia. Następnie wybierz Safari i przewiń w dół, aby znaleźć Wyczyść historię i dane witryny.

wyczyść historię safari

3. Zresetuj ustawienia sieciowe, wchodząc w Ustawienia, a następnie w sekcji Ogólne, wybierz Resetuj i stuknij Resetuj ustawienia sieciowe.

zresetuj ustawienia sieciowe

4. Uruchom ponownie urządzenie mobilne, przytrzymując przycisk Uśpij/Obudź, aż pojawi się czerwony suwak. Przeciągnij suwak i poczekaj, aż całkowicie się wyłączy. Uruchom ponownie urządzenie, przytrzymując przycisk Uśpij/Obudź.

5. Wykonaj wymuszone ponowne uruchomienie na swoim urządzeniu.

Użytkownicy iPhone'a 6s lub starszego, iPada i iPoda Touch: przytrzymaj przyciski Home i Power, aż zobaczysz logo Apple.

Jeśli masz iPhone'a 7 lub iPhone'a 7 Plus: naciśnij i przytrzymaj przyciski boczny i zmniejszania głośności przez co najmniej 10 sekund lub aż zobaczysz logo Apple.

iPhone X, iPhone 8 i iPhone 8 Plus: naciśnij zwiększanie głośności, zmniejszanie głośności, a na koniec naciśnij i przytrzymaj przycisk boczny, aż zobaczysz logo Apple.

[Wróć do Spisu treści]

Dodatkowe metody rozwiązania problemu „Wystąpił problem z tą witryną, więc została ponownie załadowana".

1. Zablokuj pliki cookie.

Włącz blokowanie plików cookie, przechodząc do Ustawień, znajdując Safari, wybierając Blokuj pliki cookie i Zawsze blokuj.

blokuj cookies

2. Upewnij się, że data i godzina są prawidłowe.

To często powoduje szereg problemów. Aby to sprawdzić, otwórz Ustawienia i poszukaj Daty i godziny w sekcji Ogólne. Sprawdź, czy informacje są poprawne. W przeciwnym razie zaktualizuj je. Spróbuj wyłączyć/włączyć opcję Ustaw automatycznie, odczekaj 10-20 sekund między przełączeniami.

sprawdź czas i datę

3. Zarządzaj Ustawieniami mowy.

Otwórz Ustawienia, a następnie wybierz Dostępność w obszarze Ogólne i wybierz Mowa. Wyłącz Mów zaznaczenie i Mów ekran — wiadomo, że rozwiązanie to rozwiązuje problem dla wielu użytkowników.

ustawienia mowy

4. Wyłącz JavaScript.

Wybierz Safari w Ustawieniach, a następnie przewiń w dół do Zaawansowane. Wyłącz JavaScript. W przeciwnym razie włącz go.

java-script

5. Dostosuj ustawienia domyślne Safari.

Przejdź do Ustawień i znajdź Safari. Stuknij Wyczyść historię i dane witryny. Wyłącz Sugestie wyszukiwarek i Sugestie Safari.

ustawienia safari

6. Zarządzaj odświeżaniem aplikacji w tle.

Wyłącz tę funkcję przechodząc do Ustawień. Wybierz Ogólne i poszukaj Odświeżanie aplikacji w tle. Wyłączenie odświeżania może rozwiązać problem, a dodatkowo zmniejszyć zużycie baterii.

odśwież tło aplikacji

7. Oczyść pamięć.

Wielu użytkowników produktów Apple napotyka błąd „Wystąpił problem z tą witryną, więc została ponownie załadowana", ponieważ ich urządzenia nie mają dostępnej RAM/pamięci. Może to mieć wpływ na posiadaczy iPada 2 i starszych iPadów, iPhone'ów i iPodów Touch, ponieważ korzystają oni z najnowszej dostępnej wersji Safari, która jest oparta na najnowszych produktach Apple z dużo większą dostępną pamięcią RAM.

W takim przypadku najlepszym rozwiązaniem byłaby próba zwolnienia trochę miejsca. Otwórz Ustawienia, wybierz Ogólne, a następnie wybierz Pamięć (lub Pamięć i iCloud w przypadku wcześniejszego iOS). Przeanalizuj dostępną przestrzeń (nie przestrzeń iCloud). Wielu użytkowników zgłasza, że po zwolnieniu miejsca problem zniknął.

status pamięci

8. Przetestuj przeglądarki internetowe innych firm.

Różne aplikacje mają indywidualne funkcje, które mogą być związane z problemem. Oprócz tego możesz odkryć, że jedna z twoich aplikacji ma funkcje niedostępne w Safari. Twoje urządzenie może obsługiwać kilka przeglądarek internetowych, więc pamiętaj, że możesz przełączyć się na inną przeglądarkę i zawsze wracać do Safari.

przeglądarki innych firm

9. Zainstaluj ponownie Java.

Jeśli ten problem wystąpił na urządzeniu Mac natychmiast po ponownej instalacji oprogramowania Java, odinstaluj je i przeprowadź nową instalację.

[Początek strony]

▼ Pokaż dyskusję

O autorce:

Karolina Peistariene

Autorka poradników dla użytkowników komputerów Mac. Odpowiedzialna za zbieranie, analizowanie i prezentowanie artykułów dotyczących rozwiązywania problemów związanych z problemami z macOS. Lata doświadczenia z systemem macOS w połączeniu z solidnymi umiejętnościami badawczymi i analitycznymi pomagają Karolinie zapewniać czytelnikom skuteczne i pomocne rozwiązania, a także wprowadzać różne funkcje, które ma do zaoferowania Mac. Skontaktuj się z Karoliną Peistariene.

Nasze przewodniki usuwania złośliwego oprogramowania są bezpłatne. Jeśli jednak chcesz nas wesprzeć, możesz przesłać nam darowiznę.

O nas

PCrisk to portal bezpieczeństwa cybernetycznego, informujący internautów o najnowszych zagrożeniach cyfrowych. Nasze artykuły są tworzone przez ekspertów ds. bezpieczeństwa i profesjonalnych badaczy złośliwego oprogramowania. Przeczytaj więcej o nas.

Przeczytaj ten artykuł w innych językach
Usuwanie wirusów i malware

Ta strona zawiera informacje o tym, jak uniknąć infekcji z powodu malware lub wirusów.

Usuwanie malware